Reklamy Google Ads – dlaczego powinieneś skorzystać
z promocji w płatnych wynikach wyszukiwania?

Pewnie już wiesz, że Google Ads jest dziś najważniejszą platformą reklamową w internecie. Daje reklamodawcom wiele możliwości promowania swoich usług lub produktów, sprawiając, że ich firmy są widoczne w sieci dla potencjalnych klientów. Niesie to za sobą wiele korzyści – przede wszystkim zwiększa świadomość marki, intensyfikuje ruch na stronie internetowej oraz w realny sposób przekłada się na wzrost sprzedaży.

Zastanawiasz się, czy promocja się opłaca? Naszym zdaniem reklamy Google Ads przynoszą szybki efekt, a wyniki kampanii można w prosty sposób przeanalizować, aby wyciągnąć wnioski i w razie potrzeby zmodyfikować działania. Kampania reklamowa Google Ads może spełnić wszystkie Twoje wymagania. Dlaczego? Istnieją opcje pozwalające zaprojektować ją na wiele sposobów z uwzględnieniem różnych słów kluczowych (m.in. brandowych). Elastyczność reklamy, możliwość dotarcia do precyzyjnie określonej grupy odbiorów, a także prowadzenia kampanii o dowolnym zasięgu to kolejne atuty promocji w płatnych wynikach wyszukiwania. Jeśli potrzebujesz więcej korzyści, chętnie podzielimy się nimi w ramach bezpośredniego kontaktu.

Pamiętaj – reklamy Google Ads to nie tylko reklamy w wyszukiwarce

 

Google należy do najczęściej używanych wyszukiwarek internetowych, jednak nie oznacza to, że kampanie reklamowe na platformie Google Ads są widoczne wyłącznie dla jej użytkowników. Poza samą wyszukiwarką mogą pojawiać się również w sieci reklamowej, obejmującej m.in. Gmail, YouTube oraz witryny współpracujące z Google, a nawet w aplikacjach mobilnych. Zwiększa to zasięg płatnej reklamy i pozwala dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorów potencjalnie zainteresowanych konkretnym produktem lub usługą.

Jaka jest jedna z najważniejszych zalet promocji na platformie reklamowej Google? Koszt kampanii Google Ads zależy wyłącznie od indywidualnego budżetu, jaki klient jest w stanie lub chce przeznaczyć na promocję – płatne są w tym wypadku jedynie kliknięcia w reklamę. Co więcej nie zapominaj o tym, że nawet niewielkie środki wystarczą, by zapewnić firmie widoczność w internecie. Przygotowanymi reklamami możesz też dowolnie zarządzać – testować je, porównywać ich skuteczność i w dowolnej chwili aktywować lub wyłączać, np. zależnie od sezonu czy aktualnych akcji promocyjnych.

Na jakie reklamy Google możesz się zdecydować?

 

Platforma pozwala tworzyć różne formaty reklam, umożliwiając tym samym osiągnięcie zamierzonego celu. Jedną z dostępnych możliwości są kampanie linków sponsorowanych, czyli reklamy w formie tekstowej zawierające link prowadzący do określonej witryny. Dużą popularnością cieszy się także graficzna reklama display – ma formę baneru i wyświetla się na różnych stronach internetowych. Do dyspozycji masz ponadto reklamy wideo pokazywane na YouTube, remarketing skierowany do osób, które odwiedziły już reklamowany serwis, czy też reklamę produktową dedykowana e-sklepom.

Linki sponsorowane Google Ads i kampanie innego typu w skuteczny sposób zwiększają widoczność marki w sieci, przekładając się na wzrost zainteresowania użytkowników. W taką promocję w wyszukiwarce zdecydowanie warto zainwestować. Martwisz się, że planowanie kampanii będzie pochłaniało zbyt wiele czasu? Możesz zdecydować się na podjęcie współpracy ze specjalistami od reklam Google. Skontaktuj się z naszym zespołem, a chętnie dobierzemy dla Ciebie najlepsze rozwiązania.