Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie i kampanie Google Ads?

Marzysz o byciu w czołówce i zdobywaniu najwyższych pozycji? Nie musisz być sportowcem, by realizować ambitne plany. Zdecyduj się na podjęcie konkretnych działań, a z pewnością dołączysz do grona osób, które zapewniają sobie dynamiczny rozwój i osiągają sukces w branży. Jak to zrobić? Poznaj nasze rozwiązania i podpowiedzi.

Dzisiejszy marketing firm odbywa się poprzez efektywną aktywność w internecie. Skuteczne pozycjonowanie to działania SEO mające na celu osiągnięcie satysfakcjonującej lokaty w wynikach wyszukiwarek. Wysokie miejsce w rankingu zwiększa szansę, że strona internetowa zostanie szybciej zauważona przez użytkownika. Ruch organiczny w serwisie przyczynia się do poprawy rozpoznawalności marki oraz sprawnego konkurowania w branży.

Zależy Ci na szybkich efektach? Idealnym rozwiązaniem okażą się kampanie Google Ads. Nie wiesz, co to takiego? To forma płatnej reklamy, dzięki której zyskujesz na czasie, a rezultaty i budżet możesz monitorować na bieżąco. Dzięki reklamie w Google Twoja strona będzie „wyprzedzać” inne i wyświetli się na wyższej pozycji. Mówiąc wprost – jeśli zapłaciłeś, masz pierwszeństwo. Jesteś bardziej widoczny w sieci, liczba odwiedzin wzrasta, a sprzedaż produktów lub usług poprawia się.

 

Jak pozycjonować stronę internetową?

 

Na skuteczne pozycjonowanie Twojej strony składa się szereg działań zgodnych z polityką Google, które mają na celu optymalizację strony przy odpowiednim zagęszczeniu treści słowami kluczowymi.

Co należy do głównych zadań specjalistów SEO?

  • Analiza branży klienta, polegająca na ocenie jakości witryny i działań konkurencji, a także na wyborze najtrafniejszych fraz kluczowych.
  • Audyt serwisu i przyjęcie właściwej strategii w celu skutecznego pozycjonowania.
  • Optymalizacja strony internetowej, czyli m.in. dostosowanie kodu, metatagów i powiązań między stronami (tzw. czynniki wewnętrzne) oraz treści, grafik i układu menu (tzw. czynniki zewnętrzne), aby naturalnie wpływały na wyniki wyszukiwarek.

Jakie są koszty pozycjonowania strony?

 

Zastanawiasz się, jaka jest cena pozycjonowania? Wydatek na te działania ma zróżnicowany charakter i zależy od wielu czynników. Miliony stron internetowych oraz specyfika branż powodują, że dla każdego klienta cennik przygotowywany jest indywidualnie. Na wycenę usług pozycjonowania wpływa wielkość strony, liczba podstron oraz konkurencyjność fraz kluczowych w Google.

Najczęściej spotykanymi formami rozliczeń są:

  • ryczałt lub abonament,
  • opłata za efekt, która charakteryzuje się zmiennością cen (wynagrodzenie uzależnione od osiągniętych rezultatów).

 

Koszty reklamy Google Ads – bezcenna widoczność w sieci

 

Już wiesz, że w dobie internetu reklama w Google stała się sposobem na uzyskanie realnych efektów? Jeśli nie masz możliwości rozbudowy strony lub potrzebujesz szybkiego wzrostu przychodów, kampania Google Ads to strzał w dziesiątkę. Polega na wyświetlaniu reklam graficznych oraz linków sponsorowanych w formacie CPC (cost per click – koszt za kliknięcie), CPV (cost per view – koszt obejrzenia) oraz CPM (cost per mille – koszt dotarcia do tysiąca odbiorców). Rejestracja jest bezpłatna, a reklamodawca decyduje o budżecie, treści reklam, frazach kluczowych i miejscach docelowych, w których reklama będzie się wyświetlać. Tylko od Ciebie i Twoich możliwości finansowych zależy, jakie koszty reklamy Google Ads poniesiesz, aby zwiększyć swoją widoczność szybko i skutecznie! Potrzebujesz wsparcia w tym temacie? Zdecyduj się na współpracę z naszymi doświadczonymi specjalistami.